Synergos ASYN LX • forgószék karfával

forgószék karfával

Vannak olyan széktípusaink, melyek évek óta forgalomban vannak és imádják őket a vevőink. A SYNERGOS LX tipikusan egy ilyen szék: kiváló ára mellett kialakítása kényelmes, rendelkezik minden olyan funkcióval, melyet egy általános célú irodaszéknek tudnia kell, ráadásul tapasztalataink alapján bátran nevezhetjük kivételesen tartósnak is. Gyere el és próbáld ki bemutatótermünkben!


VÁLASSZ
SZÍNT:
VÁLASSZ SZÍNT:

{{ totalPrice | numberFormat }} + ÁFA
{{ totalPriceBrutto | numberFormat }} bruttó

2500 Ft kiszállítás, 900 Ft összeszerelés (50.000 forint nettó kosárérték felett ingyenes szerelés és szállítás. Még 50,000 Ft hiányzik hozzá a kosaradból.)

Pár ok arra, hogy már ma megvedd:

2 év garancia
Szaküzletben kipróbálható
Kopásálló kárpit

A SYNERGOS ASYN LX irodai forgószék dönthető, magas háttámlával, ergonómikusan formázott ülő- és hátlappal, aszinkron mechanikával, gázliftes magasságállítással és a választott csomag függvényében műanyag vagy acél lábkereszttel rendelkezik. Terhelhetőség: 110 kg. Garancia: 2 év.


Kérjük vedd figyelembe, hogy a választott csomag tartalma eltérhet az általános leírásban szereplő specifikációtól!


TECHNIKAI PARAMÉTEREK
  • 2 év garancia
  • forgószék
  • aszinkron mechanika
  • szövet (választható kárpit)
  • 8 óra ajánlott igénybevétel
  • karfás (vagy kérhető hozzá)
  • teljes magasság: 100-113 cm
  • ülésmagasság: 47-60 cm
  • teljes szélesség: 61 cm
  • ülésszélesség: 47 cm
  • ülésmélység: 45 cm
  • max. teherbírás: 110 kg
  • Szállítási idő: 1-4 munkanap

Az oldalon található képek csak illusztrációk! A pontos szín- és csomagválasztást mindig körültekintéssel végezd el! Szöveteink nem rendelkeznek UV-állósági szabvánnyal. Ha nem vagy biztos döntésedben, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal!

2020.06.23

Ezeket a székeket visszük leggyakrabban az irodákba

Csakis olyat kínálunk, amelyek megbízhatóak és könnyű velük tervezni: megmutatjuk, mi hogyan építettük be kedvenc széktípusainkat az irodaterekbe!

Tovább olvasom

2020.06.16

Segítség nehézségek idején is

Talán pont a bajban a legfontosabb a társadalmi felelősségvállalás. Cégünk időről időre támogat bizonyos ügyeket és szervezeteket, ezért a küszöbön álló költözésünk, valamint bemutatótermünk átalakítása miatt új gazdát kereső székeket most a Bornemisza Péter Gimnáziumnak ajánlottuk fel.

Tovább olvasom

2020.06.04

Milyen a jó irodai légfertőtlenítő?

A járványhelyzet miatt most különösen nagy hangsúlyt fog kapni az irodai higiénia, ezen belül is a levegő tisztítása, hiszen a kézmosás mellett ez a legfontosabb terület a kórokozók elleni védekezésben.

Tovább olvasom

2020.05.26

Irodai fertőtlenítés hatékonyan (tények és tévhitek)

Lassan elérkezik az irodák visszafoglalásának időszaka, a járvány lecsengőben van. Az újabb hullám elkerülése érdekében azonban törvényi kötelezettségeik vannak az irodákat, közületeket üzemeltetőknek. Te felkészültél a biztonságos környezet biztosítására? Íme pár dolog, amik segíthetnek (még nem késtél el).

Tovább olvasom

2020.05.11

Így dolgozunk most (elkészült home office felmérésünk + infógrafika)

800 válaszadóval készítettük el az első home office felmérésünket, amiben egy 2 perc alatt kitölthető kérdéssorral arra kerestük a választ, hogyan sikerült az átállás az otthoni munkavégzésre, milyenek a körülmények, mik a legnagyobb kihívások, és ki hogyan élte meg ezt az időszakot.

Tovább olvasom

2020.04.22

Házhoz megy az employer branding. Hogyan lehet a beszerzés a home office segítségére?

Márciusban minden cég új helyzettel szembesült: a home office immár nem kiváltság, hanem elvárás lett mind a kormány, mind a munkavállalók részéről. A cél az emberek egészségének megérzőse. De hogyan reagáltak és reagálhatnak erre a munkáltatók?

Tovább olvasom

Egyetlen kérdésünk lenne:

HA VÁSÁROLSZ NÁLUNK
CÉGKÉNT VAGY MAGÁNSZEMÉLYKÉNT
TENNÉD?

× szekboltos