Magazin

#maradjotthon és új idők új logói

2020-03-20 Horváth Krisztián


Egy szlovén grafikus, Jure Tovrljan újratervezte pár nagy világmárka logóit az új helyzethez igazítva. Az üzenet mindegyiknél azonos: #maradjotthon és tarts távolságot!


Bár a fizikai üzletünk a jelenlegi intézkedések keretei között 8 és 15 óra között nyitva tart, mi is arra kérünk, rendelésedet inkább online add le, hogy azt biztonságosan, érintésmenetesen juttathassuk el hozzád. A fizikai interakciók minimalizálása most mindannyiunk közös érdeke!

De lássuk a dolog kreatív oldalát!

A Starbucks kisasszonya a járványra való tekintettel már szájmaszkot visel:

Az olimpiai karikák a szakemberek előírásainak megfelelően most már távolságot tartanak. A fertőzés kockázata nagymértékben elkerülhető, ha legalább 1-2 méter védőtávolságot tartasz másoktól. A napokban Budapestet elnézve ez egyre könnyebb, ugyanis az emberek végre megértették, hogy tényleg otthon kell maradniuk, és az utcák, a tömegközlekedés és a boltok is kiürültek.

A Nike híres just do it jelmondata is módosul a következő hónapokra. A just don't do it annyit tesz: ne tedd. És valóban, aki csak megteheti munkájából vagy körülményeiből adódóan, az maradjon otthon (bármennyire is unalmas; ebben a cikkünkben adtunk pár tippet, hogyan éld túl az otthoni karantént).

Valószínűleg sosem gondolták volna a Corona sör marketingesei, hogy egyszer ilyen helyzetbe kerülnek, de a COVID-19 vírus népszerűbb neve éppen termékük márkajelzése lett. Az "új" logo arra utal, ideje lenne a nevet is megújítani:

A LinkedIN szakmai/karrier/állás portál logója értelem szerűen LinkedOUT-ra változott a fantázia szerint. Ez szomorúan utal nem csak a kezdődő, tartós home office időszakokra, de arra is, hogy sokan elvesztik ebben az időszakban a munkájukat.

A MasterCard jól ismert, egymásba fonódó piros és narancs karikái szintén az izoláció fontosságára hívják fel a figyelmes. A vírus terjedését kizárólag így lehet megállítani, vagy legalábbis elviselhető szintre lelassítani.

 

Végül pedig az NBA logója, vagyis a profi amerikai kosárlabda világa: a játékosok most nem a labdát kergetik, hanem egy laptop előtt fekszenek. Bár az ő munkájuk - hasonlóan számtalan hőshöz: mentősökhöz, kórházi dolgozókhoz, rendőrökhöz, és mindenkihez, akiknek be kell járniuk munkahelyeikre nap mint nap - nem váltható ki otthonról dolgozással, a járvány minden bizonnyal az ő életüket is megváltoztatja majd.

 

A GoodYear "új" logója pedig egyszerűen csak arra utal, hogy 2020 valószínűleg nem életed legjobb éve lesz (bár ezt még korai lenne elkiabálni).

Mi is arra kérünk, hogy #maradjotthon, ha teheted (ez leginkább azt jelenti, hogy tényleg ne menj el sehova, ahova nem muszáj, így minimalizálva a vírus esélyeit a terjedésre). Használd bátran online felületeinket, rendelj legjobb székeinkből biztonságosan a webshopunkan, és szerezd be a legjobb home office kiegészítőket, hogy kényelmes legyen a tartós otthoni munka.

 

 




2016.10.06

Amiken mindenki szívesen ülne: íme a 3 legjobb hálós forgószékünk

Biztos te is láttál már hálós háttámlás forgószéket, de el sem gondolkodtál rajta, miért olyan jó. Segítünk kicsit, összeszedtük az érveket, de ennél többet is adunk: megmutatjuk, melyik Magyarország három kedvenc hálós forgószéke.

Tovább olvasom

2016.08.30

A felfújható bútorok világa

Elérkeztük a következő, laikusok számára komolytalannak tűnő bútorcsoporthoz, amely az utóbbi időben ugrásszerű változásokon ment át, és így teljes joggal belépett a komoly, sőt a dizájnerbútorok világába. Ne hagyjuk tévútra vinni magunkat: ezek a bútorok nem olcsóbbak, sőt... Hiszen a pneumatikus, azaz felfújható ágyak, székek, kanapék és egyéb bútordarabok számos olyan kihívásnak kell, hogy megfeleljenek, aminek az eredménye magas ár lesz.

Tovább olvasom

2017.08.15

2017 TOP irodai forgószékei

Ha te is azok közé tartozol, akik igazán jó forgószéket keresnek, akkor előbb-utóbb felteszed nekünk a kérdést: melyik a legjobb székünk? Erre a kérdésre keressük a választ eddigi idei tapasztalataink alapján.

Tovább olvasom

Kategória összes cikkét, ide kattintva találod
Egyetlen kérdésünk lenne:

HA VÁSÁROLSZ NÁLUNK
CÉGKÉNT VAGY MAGÁNSZEMÉLYKÉNT
TENNÉD?

× szekboltos